Listwa góra
 
 
szkolenia
 
 
outplacement
 
 
kontakt
 

Doradztwo > Komunikacja wewnętrzna

Angielski Polski
 

Charakterystyczną cechą nowoczesnej firmy jest fakt, że podlega ona ciągłym zmianom. Natomiast warunkiem ich skutecznego wprowadzenia jest dobra komunikacja wewnętrzna.

Komunikacja wewnętrzna między różnymi szczeblami pracowników, a także między zarządem, kierownictwem a pracownikami możliwa jest dzięki różnym kanałom komunikacji wewnętrznej jak:

  • Biuletyn wewnętrzny;
  • Tablica ogłoszeń;
  • Poczta e-mail;
  • Intranet;
  • Spotkania pracowników.

Korzyści wynikające z dobrej komunikacji wewnętrznej:

  • Budowanie zespołu ludzi współpracujących;
  • Umacnianie identyfikacji pracownika firmą;
  • Zwiększenie motywacji i zaangażowana do pracy.

W razie pytań i wątpliwości prosimy o Kontakt. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

« powrót
strona główna mapa serwisu polityka prywatności
copyright