Listwa góra
 
 
szkolenia
 
 
outplacement
 
 
kontakt
 

Kadry i Płace  > Administracja kadr

Angielski Polski

Kadry:

  • prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami,
  • przygotowywanie dokumentów z zakresu stosunku pracy: nawiązywanie i rozwiązywanie umów o pracę, przeszeregowania, przygotowanie niezbędnej dokumentacji,
  • urlopy pracownicze: wyliczanie wymiarów, ewidencja wykorzystania, przygotowywanie kart urlopowych,
  • przygotowywanie wniosków emerytalno - rentowych,
  • współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy,
  • prowadzenie spraw związanych z ochroną zdrowia pracowników: kontrola oraz zalecanie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników,
  • szkoleń BHP jak też innych czasowych uprawnień do wykonywania zawodu,
  • ewidencja i analiza zwolnień lekarskich, prowadzenie zestawień statystycznych dla GUS,
  • przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS oraz wyrejestrowujących pracowników.

W razie pytań i wątpliwości prosimy o Kontakt. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

« powrót
strona główna mapa serwisu polityka prywatności
copyright